6/6/15

8a Cursa Sant Joan Despí


Dissabte 23 de maig 2015:

Un dia molt aprofitat, al matí he baixat a Barcelona a fer-me una ressonància magnètica a l'Hospital Clínic ja què estic participant en un estudi per valorar la resposta del ventricle dret i la vasculatura pulmonar a l'exercici de resistència, a les 8 tenia la prova així que he hagut de matinar força, primer m'han tret una mica de sang i m'han posat una via per poder-me introduir el contrast per fer la prova. Després a la màquina de ressonància, on havia d'anar agafant aire, deixar-lo anar i aguantar la respiració seguint les indicacions de la dona que em feia la prova.



Quan he acabat he anat a fer un cafè i comprar aigua ja que m'han dit que begués molt per eliminar el contrast. Poc després m'he he anat cap a Esplugues per recollir les vanves que m'havien tocat en el sorteig que feia Runner's Care, a la botiga d'URBATRAIL m'han fet entrega de les  Mizuno Wave Kazan l'Ernest Torras i en Pablo Boada, i hem estat parlant una bona estona, en Pablo abans vivia a Girona i tenien molts coneguts en comú (què petit és el món).


Després he anat a casa dels meus cunyats i sempre que estic amb el Miguel fem alguna cerveseta i avui no ha estat menys, una pel vermut i un parell dinant, després unes partides als jocs de taula i cap a les 19:00 he sortit capa a Sant Joan Despí a fer la cursa.

Quan he arribat ja estava força ple de gent i he hagut d'aparcar una mica lluny, com vaig una mica just de temps em preparo la roba i no agafo res, només la clau del cotxe i vaig escalfant una mica cap a la zona de sortida on havia quedat amb el Dani Llorens que m'esperava amb el meu dorsal. miro les curses infantils, i veig al Victor que ja està escalfant. Quan vaig cap la zona de sortida ja no torno a veure en Dani, em situo per la zona del mig, a prop de la llebre de 45', la veritat és què no tinc el cos ni les cames per fer marca, però tampoc hem vingut a perdre el temps no? Dubto si podré seguir la llebre perquè estic participant al repte de Runnerin (on guanya el que més km acumula en dues setmanes) i ja porto 110 des del dilluns. i el cos amb les cerveses tampoc sé si em respondrà gaire bé.
Donen la sortida i m'oblido de tot, començo a córrer molt a prop de la llebre de 45', hi ha molt corredors que la segueixen (entre ells en Xavier Bonastre) i durant el primer km fem una miqueta de pujada i trobo que va força ràpida per 45' (a mi em surt 4'11" aquest km).D

Darrera la llebre, km 1, en Bonastre també hi anava

ecideixo apretar una una mica més aprofitant que fa baixadeta i deixo enrere la llebre, poc a poc vaig passant corredors i pocs em passen a mi, vaig molt millor del que m'esperava tot i que quan arribo al km 2 sento que em puja la cervesa, per sort puc seguir. Sobre aquest km se'm posen a prop un grupet de 4 corredors que es van tornant i animen a un altre que anava per marca, el que dirigeix va indicant-me tot, si ara puja, si ara baixa, i no hi ha manera de deixar-los enrere. 

Deixant enrere la llebre i amb el grupet...
Segueixo amb el grupet i passem a prop de la sortida, ens tornem a allunyar i cap el km 4 passo pel costat del meu cotxe que havia deixat aparcat dins del circuït (no estava prohibit eh!) Entre el km 5 i 6 és la part més dura, ja que hi ha una pujadeta força llarga, passem per davant de la ciutat esportiva del Barça, el grupet segueix amb les seves indicacions i m'avisen que queda poc per la baixada, em deixo anar i torno a fer un km a 4'11", després arribem un altre cop a prop de la línia de sortida i fem un carrer d'anada i tornada, sento que algú em crida des de l'altre costat i veig en Dani que el porto per darrera, faig un últim esforç i deixo enrere (per fi!!!) el grup, encaro l'últim km i miro el temps, no faré MMP però si que un bon crono, així que torno apretar tot el que puc per fer una bona marca, arribo esprintant fins a la meta i marco un 43'53'', que és la meva segona millor marca en 10k, la veritat em sorprèn que hagi pogut baixar de 45' tenim en compte tot el que he comentat abans.

Arribant molt sencer

Poc després sento que arriba el grupet i qu han aconseguit el seu objectiu, al cap de poc arriba en Dani, parlem una estona i ens fem fotos amb els coneguts, en Victor, el Presi ...
Com he deixat la bossa al cotxe passo de la dutxa i me'n vaig directe cap a Girona on arribo cap a les 11 després d'un dia molt ben aprofitat.

Amb els coneguts post cursa


Valoració de la cursa: una cursa ben organitzada, amb llebres i ben marcada, el circuït tot i que amb alguna pujada força ràpid. Cronometratge de Championchip. Avituallament a mitja cursa d'aigua, i aigua i fruita a la meta (per Barcelona no donen gaires botifarres). Bon ambient en molts punts de la cursa, amb gent animant molt. No he fet servir cap dels serveis que oferien, guardarroba, dutxes... En general tot molt bé, la valoro amb un 9.






No hay comentarios:

Publicar un comentario