9/9/14

35a Marxa de Flaçà


Diumenge 7 de setembre del 2014:

Per acabar aquest cap de setmana tant intens repetia per la Marxa de Flaçà que vaig fer l'any passat. 
Havia quedat amb el Mariano a 2/4 de 9 però he calculat malament i he arribat a les 8:40, per sort he aparcat molt a prop de la sortida i m'he inscrit tranquil·lament, sense gaire cua. Aquest any no m'ha sorprès que no em preguntessin el nom, només  he hagut de pagar els 6 € i m'han donat una polsera amb el número per canviar-la a l'arribada per l'entrepà i pel sorteig, que per cert aquest any no he tingut la sort de l'any passat i no he guanyat res

En mariano patint ;)

En Mariano ja s'havia inscrit abans i després de deixar algunes coses al cotxe ens hem fet les fotos de rigor, amb molt de patiment perquè el noi que ens les ha fet semblava que mai havia tingut un Iphone a la mà, en Mariano ha patit de valent jeje.

Amb energia!

Després de les fotos hem anat cap a la sortida, com l'any passat sense que ningú digui res (aquesta vegada ja ho sabia) han tirar una traca i hem començat a córrer.
Els primers 300 m la gent semblava que no volia apretar gaire i he anat entre els 5 primers, però poc a poc m'han començat a avançar corredors fins a situar-me en el meu lloc natural. He anat força ràpid el primer km i quan  hem començat la pujada he mantingut un bon ritme. durant una bona estona hem estat junts un grupet de 4 corredors que ens anaven passant els uns als altres sense deixar-nos enrere. També anàvem avançant als que feien la marxa caminant i havien sortit força abans. A mitja pujada, cap el km 3 he vist una samarreta de l'handbol Bordils i he saludat a la propietària, una alumna meva de 9 anys, records Clàudia!!
Cap el km 5 hi havia l'avituallament, feia una estona que m'havia entrat gana, però tot i això només he agafat una mica de  taronja i una mica d'aigua, no m'he volgut aturar gaire perquè anava força bé i no volia trencar el ritme, 
Després de pujar un km més hem arribat a la part que ja feia baixada, com ja sabia que no hi havia més pujades he apretat i he fet els últims 4 km per sota de 5, ha passat alguns corredors que tenia al davant i a més marxadors. La part final, l'he fet encara apretant més, feia baixada i era asfalt, tot s'ha de dir, el corredor de davant meu ha fet un mal recolzament i quasi cau però ha mantingut equilibri , l'he passat i cap a la meta.
A l'arribada ens han obsequiat amb una navalleta multiusos i una samarreta de no se quina cursa del país basc, la farem servir per entrenar. El millor de tot és el super esmorzar, un entrepà de carn ala brasa i botifarra, boníssim i que m'ha caigut de meravella. Hem menjat l'entrepà amb el Mariano, que per no variar m'ha tret temps,avui 6 minuts, ja que ell ha acabat en 43 i jo en 49 i  a més a més ha quedat 10è, tot i que no hi havia classificació oficial. Jo he millorat un minut el temps de l'any passat  i amb això ja estic content ;)


Recuperació complerta.

Valoració de la cursa:
Cursa molt popular, sense cronometratge ni sistema de classificació , tot i això molt bon circuït i l'avituallament dels 5 km molt bé, amb aigua, taronja i poma, l'avituallament final de cine, amb entrepà i begudes. L'obsequi de record de la navalla, original si més no, i la samarreta, doncs un extra benvingut. Un 8/10, relació qualitat preu molt bona, tot per 6 €. Repetiré al 2015!

No hay comentarios:

Publicar un comentario