14/9/14

12a Marxa Domeny, Pla de Domeny i Taialà


Diumenge 14 de setembre del 2014:
Dissabte a la tarda anava de camí a inscriure'm a la Pujada a Sant miquel quan vaig veure un cartell anunciant una cursa...  i vaja! si és al costat de casa... i val 4€ només... Després de rumiar-ho durant l'estona que van trigar en recollir el dorsal i la polsera de la cursa de la dona de la Xesca, vaig decidir que canviava d'opinió, que diumenge faria la de Domeny, i com en Mariano i en Paco tampoc venien al final no tenia cap compromís amb ningú ;)

Sona el despertador a les 7:15 i mandrejo fins dos quarts, després d'esmorzar vaig cap a la sortida ja que la inscripció es fa abans, surto bé de temps a les 7:55 i vaig corrents poc a poc, com a escalfament. Arribo a l'escola de Taialà i omplo la butlleta d'inscripció, pago i em donen el dorsal 44, no hi ha gaire gent i els marxadors a la que recullen el dorsal comencen a fer la marxa.
Veig en Joaquim i la fem petar una estona parlant de la feina i d'educació, entre altres temes, i poc abans de les 8:30 es sent un "VENGA VAMOS", tots cap a la línia de sortida, hi habon ambient i bromes: "porteu el xip".."poseu-vos guapos per la foto que l'ajuntament en vol una de la sortida", Ens han dit de posar l'arc de sortida però després s'ha de portar fins allà", com podeu veure tot molt casolà.
Amb en Joaquim, precursa


Quan el policia municipal dona permís, el mateix voluntari dona la sortida amb un crit. Comencem a córrer, es forma un grupet d'uns 15 corredors, un del Club Girona agafa força avantatge des del principi i els altres l'anem seguim en un primer km que pica cap a amunt, poc a poc es va estirant el grupet i em situo en la posició 11 (tot això calculat a ull eh!) i em marco com a objectiu intentar quedar entre els 10 primers de la cursa, m'avança un corredor en el segon km, però accelero una mica més i aconsegueixo passar-lo novament, poc a poc em vaig apropant al 9, durant el els 4 primers km tot es pujadeta, passem de l'asfalt a camí de terra direcció Sant Medir i mantinc la 10 posició força estona, em passa un corredor de groc sobre el km 3,  i seguim pujant. Cap el km 5, després de l'avituallament,  agafo al que anava 10 i el passo, veig una mica més lluny un corredor d'esports Parra i intento agafar-lo, poc a poc em vaig apropant a ell i finalment el passo, Entre el km 4 i el 7 fa força baixada i vaig a un bon ritme (entre 4'34'' i 4'42''), però al km 8 tornem a trobar una mica de pujada tot i així passo un altre corredor i em situo en 8a posició, veig a uns 30 metres al 7è, queda un km i mig, per`tot i que intento apropar-me a ell només retallo uns metres i acabo entrant en meta en un temps de 44'26 i a un ritme de 4'55''. Molt content!!

Avituallament post cursa


Vaig a per l'entrepà i a més a més amb donen una bossa amb productes de la Nestlè i unes xancles. Espero que arribi en Joaquim i li faig una foto a l'arribada, prenen l'esmorzar en una taula de l'escola i la fem petar una bona estona. Finalment, ja refredat i carregat amb la bosseta desisteixo de tornar corrents i en Joaquim m'apropa a casa en cotxe.

Arribada d'en Joaquim


Valoració de la cursa: una cursa molt popular, amb poca participació , ja que coincideix amb altres curses, i una a Girona mateix. L'organització força correcte, sense classificació ni control de xips, però circuït molt maco i ben marcat, avituallament d'aigua al km 5 i bon entrepà a la meta. Molt correcte. 7/10

Recorregut i ritme de la cursa



No hay comentarios:

Publicar un comentario