17/8/13

1a Travessia de Sant Antoni


Primera travessia de la temporada i tercera en total, la natació no és el meu fort però sempre m'agrada fer coses noves, avui amb l'Albert ens hem apropat fins a Sant Antoni i hem fet una travessia de 1300 m. Hem matinat molt i quasi no em desperto perquè vaig posar el despertador a les 18:30 en comptes de les 6:30, sort de la Xesca que m'ha avisat, a les 7:30 l'Albert m'ha passat a recollir i hem enfilat capa a la costa.
Després d'aparcar ens hem apropat fins a la sortida i hem torbat en Manel i l'Eva que venien de córrer i a fer de públic.



Després d'inscriure'ns i fer-la petar una estona hem vist la cursa infantil i tot i que plovia una mica hem fet una mica d'escalfament abans de començar.



Amb l'Albert ens hem posat a la part del darrera per no rebre massa i quan han donat la sortida ens hem posat a nedar, una cosa que m'al·lucina d'aquestes travessies es quan comences a nedar i sents tots els cops de braços i cames a l'aigua, és realment espectacular!

Tot i haver començat bastant endarrere he rebut cops per tot arreu  i alguna estirada de peu fins que hem arribat a la boia verda i hem fet el gir a l'esquerra, després la cosa s'ha tranquil·litzat i he pogut nedar una mica més tranquil, he anant fent sense forçar massa la màquina perquè això de fer aquestes distàncies no ho tinc controlat.



La travessia ha estat força tranquil·la i he anant seguint les boies fins l'espigó, durant aquesta estona he avançat algun nedador i altres m'han passat a mi però sense cap problema he arribat a l'espigó i he fet una mica d'esprint fins a la meta.

Quan he sortit de l'aigua he sentit els crits del Manel que m'animava a fer un hatxasu als que caminaven cap a la meta, em feia una  mica de "corte" i he corregut una mica i he passat a dos .

He anant a saludar  en Manel i m'ha dit que havia arribat abans que l'Albert, cosa que realment m'ha sorprès ja que ell té més pràctica que jo en això de nedar.

Després d'alguna foto més hem anant a recollir la bossa i prendre una mica de beguda amb l'Albert que ha arribat un minut després que jo. Finalment he fet un temps oficial de 27'32'' i classificat en la posició 125.

Tot i que no ens havien jugat les braves, l'Albert s'ha estirat i ha pagat l'esmorzar que hem fet ;)

Valoració de la travessia: no sóc un expert però crec que la travessia la puc valorar positivament en quant organització, en el tema obsequis i avituallaments ha estat una mica curt, ja que no hi havia res de menjar i només donaven una bossa als finalistes.  Valoro molt positivament el mail dient el resultat.
Repetiré el proper any.

2 comentarios:

  1. Enhorabona pel resultat. Ara a fer-ne més! A mi m'hauria agradat molt fer-la aquesta. Un altre dia!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Rosa, el proper diumenge Duatló de Blanes i s'acaba la temporada d'estiu ;)

    ResponderEliminar