25/5/14

1a City Run La Salle Girona


Diumenge 25 d'abril 2014:
No havien passat ni 14 hores i ja tornava a ser a la línia de sortida d'una altra cursa!
Avui he fet el doblet amb la 1a edició de la Cursa City Run que organitzaven uns alumnes de La Salle Girona. La veritat és que m'ha sorprès gratament en la seva organització, felicitats nois i noies!
He posat el despertador a les 8 perquè tenia que fer la inscripció que durant la setmana no havia pogut fer, així que després d'esmorzar he ant trotant una miqueta fins a la Salle a fe-la, allà m'he trobat l'Albert i hem decidit deixar les coses al seu cotxe, ja que cap dels dos portava bossa per deixar al guardarroba.

Amb l?Albert i en Joaquim.

Després d'esperar una mica pels voltants de La Salle hem tornat a entrar i hem vist en Joaquim que també la corria. L'organització havia programat un escalfament dirigit però jo m'estimo més fer el meu propi escalfament, diga'm maniàtic jeje.

Escalfament dirigit
Cap a les 10 hem anat a la sortida i no m'he col·locat gaire endavant, ja que avui no volia forçar massa després de la cursa d'ahir. 

Sortida

Han donat la sortida i hem començat a córrer, he començat bastant suau, i cap el km 2 hem arribat a la pujada de la Catedral, aquí ja he començat a avançar bastant gent i he seguit a bon ritme, cap el km 3 hem fet la baixada cap al Carrer del Carme, on he saludat en Joaqim que anava davant meu i l'he passat, en arribar al gir per enfilar Emili Grahit he patit una petita torçada en el turmell esquerre que tinc una mica tocat i per uns segons he hagut de frenar un xic, un noi m'ha preguntat si estava bé i li he dit que si, m'ha comentat el mateix que el meu fisio que si em falla tant el turmell és perquè tinc mal posat un os del peu... 
Cap el km 3'5 hi havia l'avituallament d'aigua, hem fet tot Emili Grahit fins passa la Plaça Europa i hem entrat el meu barri, un altra cursa que passava per davant de casa, la Xesca i en Pau m'han saludat des del balcó i m'han fet alguna foto.

Passant per davant de casa

Després hem enfilat cap a Fontajau per la banda dreta i hem baixat cap a la passera del Ter, seguia avançant corredors durant tota la prova tot i que anava 30'' més lent que ahir, després de passar la Devesa hem agafat Jaume I cap a la Salle i he apretat una mica més per fer una marca bastant digne de 44'40 en 9'200 km. 
quan he arribat a la meta he vist que hi havia poca cua al servei de massatge i he aprofitat per descarregar una mica les cames i que relaxessin una mica el turmell, la noia (francesa per cert) m'ha fet un bon massatge de recuperació tot sigui dit.

Massatge!

Després del massatge hem comentat la jugada a en Joaquim i l'Albert que ja havia arribat, hem vist l'ambient, ja que l'organització havia posat força animació a l'arribada i poc després hem marxat cap a casa.
Valoració de la cursa: com he dit abans gratament sorprès, molt bona organització, tots els encreuaments molt segurs, el circuït molt vairat, amb pujada, baixada, pla i combinant una mica de terra amb l'asfalt. Jo l'estiraria fins els 10 km, ja que la distància de 9'2 no m'agrada molt (en comptes de baixar directament pel Pavelló de Fontajau es pot rodejar i sortirien 10). L'avituallament una mica aviat, al 3'5, potser es podria posar cap a la meitat de la cursa, al 4'5. Crec també que si és possible  s'hauria d'incloure el cronometratge, ja que dona més nivell a les curses. La samarreta obsequi molt maca, m'ha agradat el color i el disseny. Per tot això la relació qualitat preu perfecte, per 6 euros poques  curses es poden fer avui en dia tant ben organitzades. La valoro amb un 8'5.


1 comentario:

  1. ostiiiii massatge!!!! Mai m'he atrevit a demanar-ho!!! I sempre hi veig cua de gent!

    ResponderEliminar