25/5/14

Fenexy Race


Dissabte 24 de maig 2014:

Aquest cap de setmana ha tocat córrer dues curses, la primera a Calella gràcies a un sorteig de Runedia on em van obsequiar amb el dorsal per la Fenexy Race, una cursa solidària a favor de la cura de les lesions medul·lars. Fa dos anys ja l'havia corregut i la veritat em va agradar molt perquè el circuït és molt planer i sense cap dificultat, ideal per fer una bona marca. 

Recorregut

Així que dissabte van fer una rutina diferent, al matí de relax a casa, per després començar anar a pinyó: botiga, carretera cap a Sant Iscle, dinar familiar, cotxe cap a Calella... i sobre les 17:20 aparcats al costat de la sortida. En Paco i en Mariano també es van inscriure a la cursa, tot i que l'endemà feien una mitja, també s'havien inscrit la Verònica i en Nando, així que eren força colla, perquè també es van ajuntar les famílies. Cap a les 17:30 van arribar en Paco i en Mariano i van anar a buscar els dorsals, aquest any l'organització no ha donat samarretes perquè han cregut que era millor destinar més diners a la causa solidària, el 100 % va destinar aquesta fundació.

Cracks!

Després de recollir els dorsals hem anar a canviar-nos al camp de futbol, bé als vestidors ;) i ens hem fet unes fotos precursa, poc després han arribat en Nando i la Vero amb uns amics. Les famílies han marxat a fer un vol per Calella mentre nosaltres hem fet l'escalfament, amb aquest dos un escalfament és gairebé mitja cursa. Després de l'escalfament ens hem posat a la línia de sortida a esperar que comencés.

Tots junts!

A les 19:30 ha començat la cursa, en Mariano ha sortit com sempre, com una bala, impossible seguir-lo, en Paco també ha sortit força ràpid i m'ha agafat uns metres que poc a poc ha anat augmentant durant la cursa, aquest primer km m'he trobat força bé i he començat a pensar en intentar fer un bon temps, m'havia plantejat fer uns 46' abans de la sortida. 

Gran selfie!

En la primera recta quan portava una mica més d'un km m'he creuat amb el Mariano que anava superbé, poc després he vist en Paco que també anava molt finet, els he saludat i he seguit fins el primer gir ( el circuït és molt planer però hi ha uns girs molt tancat que et fan perdre alguns segons). Cap el Km dos m'ha passat en Xavier Bonastre, he tingut un tira i afluixa amb ell durant uns 500 metres però finalment m'ha agafat uns metres i ja no l'he pogut passar més, l'he portat durant tota la cursa davant meu.

Intentant caçar en Bonastre ;)

Cap el km 3 hi havia la Xesca i en Pau, avui anava força cridaner i m'ha vist de seguida, els he saludat mentre em feien fotos i he seguit endavant intentant no perdre gaire temps, després de 3 girs tornaven a sortir de la zona d'arribada i encaraven cap al final de Calella, en la primera volta (eren dues voltes al circuït de 5km) hi havia un paio amb una bengala que fotia un fum que gairebé ens intoxica a tots els que hem passat, sort que a la segona volta ja no hi era!

Eii saludant! avui se'n veia!

Bones sensacions!

Després del gir tornaves a passar pel passeig i la catifa dels 5 km (que era també la meta), amb la música i la gent m'he tornat animar i he apretat una mica, un altre cop cap a l'altre banda de Calella (direcció Barcelona), durant aquest trams ens hem anat creuant amb tots els companys, en Mariano, en Paco, La Vero, els he saludat cada vegada que els veia. 

A ritme!

La segona volta ha esta molt semblant a la primera, i he continuat amb el bon ritme, tot i fer els segons 5 km una mica més lents que els primers., quan he tornat a passar per la zona d'arribada he tornat a saludar a la família i he apretat una mica més, m'he trobat força bé i he anat a fer una bona marca, quan he enfilat la recta final he vist que podia baixar de 45' (només ho he fet una vegada des de que vaig tornar a córrer) i he accelerat el ritme, quan faltaven uns 100 metres he vist que en Pau m'esperava per entrar agafat de la mà, i el pobre ha tingut feina per atrapar-me (si no hagués vist la possibilitat de fer tant bon temps hauria frenat una mica, com altres cops). Al final m'ha aconseguit atrapar i hem entrat junts a la línia de meta marcant un excel·lent crono de 44:53!!

Accelera PAU!!!

Objectiu aconseguit!

A la meta hi havien en Paco i en Mariano que ja m'esperaven (per variar jeje), en Paco ha marcat un 43 i en Mariano (quin crack!!) 39'. Hem anat a per la cerveseta i el pica pica que donaven a la meta. Després de saludar en Nando i la Vero que han arribat una mica després i saludar i xerrar una mica amb en Xavier,  hem anat a buscar les bosses i cap a la dutxa.

Amb en bonastre!

Després de dutxar-nos hem anat a a sopar tots junts (10 en total) i hem anat a parar a un bar una mica "especial", on hem sopat per un mòdic preu de 7 euros per barba. Després de sopar ja hem agafat el cotxe cap a Girona que eren les 23:20 i l'endemà tots tornaven a córrer.

Valoració de la cursa: Bona organització, entrega de dorsals ràpida i sense complicacions. El servei de guardarroba molt eficaç. Les dutxes al camp de futbol també ens han anat molt bé. El circuït és molt ràpid tot els revolts que et feien frenar una mica. L'avituallament al km 5 amb ampolles d'aigua molt bé. I l'avituallament final amb cervesa i embotit perfecte. Tot amenitzat per bona música i un bon speaker. L'única cosa a millorar, encara que ho veig difícil és el pas de la gent pel circuït, ja que agafa tot el passeig marítim i en dissabte a la tarda. Cursa de 10.

No hay comentarios:

Publicar un comentario