20/4/15

Cursa popular Les Vetes


Dissabte 11 d'abril 2015
En principi no havia de córrer aquesta cursa ja que els dissabtes al matí els tinc ocupats, però per si de cas vaig fer la preincripció i ... BINGO! Vaig poder anar-hi.
En aquesta ocasió vaig anar en moto, feia anys que no pujava en una, em va portar en Bernat, ja que havien dit de fer-la amb la samarreta dels Beer Runners. Arribem en 3 minuts ja que la cursa era a Salt i anem a buscar el dorsals. 

Amb en Berni i el Sergio

Saludem els coneguts i esperem a l'altra integrant dels Beer Runners, en Sergio que també la corria. Després d'anar saludant diferents coneguts, en Joaquim, en Tapi, la Sònia...ens col·loquem a la línia de sortida, un últim selfie (som corredors socials ;) i a començar a córrer.

Selfie!

Com he dit al principi no tenia clar si la faria o no, i el dia abans havia entrenat amb l'Albert, 18 km,  surto força ràpid, amb el Berni al costat, avancem força corredors en el tros asfaltat i ens posem amb el grup que encapsa-la la cursa (amb en Rabionet, com no, de líder). Quan entrem a les Hortes ens hem de posar en fla d'un perquè és força estret el camí. Seguim avançant algun corredor i ja ens hem separat dels que feien la cursa de 5 km. Veig que em costa seguir el fort ritme que marca en Bernat, tot i això el segueixo dos km, però poc a poc es va allunyant de mi i em deixa enrere. Segueixo en un grupet de 4-5 corredors, entrem per camins una mica més complicats, ja que no fem el típic recorregut per camí de terra ample, sembla més un cros que una cursa, arribem a un punt on fins i to m'he d'ajupir per passar per sota d'una branca. 



Pas pel mateix punt, en ordre d'arribada ;)

Poc després ja sortim al camí ample i encarem cap a el túnel de sota l'autopista, em segueix un noi de bastant a prop i el tinc fins el final de la cursa enganxat a mi. Passa't el km 5 hi ha l'avituallament, força complert però només agafo una mica d'aigua i segueixo corrents, en el km 6 baixo una mica de ritme, i el noi se'm posa al costat, poc a poc torno a recuperar el ritme i seguim direcció Bescanó per un camí secundari, arribat al final girem direcció Salt i tornem a entrar en el camí de terra, Els dos últims km els torno a fer accelerant força el ritme, a 4'20'' i entrem a la part asfaltada de Salt, veig uns camions de bombers a prop d'un edifici i passem pel costat, faig l'esprint final i deixo el noi darrera. Arribo a la meta fent un bon temps final de 46'10'' a un ritme de 4''37'' el km, que pel tipus de terreny i el cansament de la nit anterior no està gens malament.

Amb la meva "ombra"
A l'arribada hi ha en Bernat, que s'ha marcat un "carrerón" , 41' i quedant en 6a posició. També hi ha en Tapi que ha guanyat gairebé sense voler la cursa dels 5 km. El noi que m'havia acompanyat durant tanta estona em comenta que al final no m'ha pogut aguantar l'esprint i que l'havia portat traient la llengua molta estona ;)
Al cap d'una estona arriba en Sergio, que durant un tram de la cursa ho ha passat malament per l'al·lèrgia, però que ha acabat molt bé.
Per acabar anem a fer una cervesa com no podia ser menys!

I com no podia ser d'una altra manera, la cerveseta!

Valoració de la cursa: cursa ben organitzada, avituallament en el km 5 força abundant. Ben marcada tot i que en algun punt es podia dubtar. El recorregut en algun tram era força estret i no es podia avançar, i en altres era força feréstec. Cronometratge amb xip, preu força raonable (7€) i amb una bona causa. Nota,: 8/10

No hay comentarios:

Publicar un comentario