9/8/14

II Milla Urbana Bescanó


Dissabte 9 d'agost: 
Per passar una tarda d'agost diferent avui he anat a Bescanó a córrer la milla urbana que organitzen els amics de Bescanócorre. Com estic fent càrrega de quilòmetres de cara a la Marató del Priorat del 4 d'octubre he decidit anar corrents fins a Bescanó (uns 7'5 km) i després de córrer la milla també tornar corrents.


A les 6:10, uns deu minuts més tard del que havia previst he enfilat cap a allà xinoxano, sobre les 6:50 he arribat i he anat a fer la inscripció de 3€ i he trobat l'Ernest,hem estat parlant una bona estona, no sabia ben bé a quina hora començava la milla perquè hi havia diferents categories, des dels més petits fins els veterans, grup en el que he corregut, a més a més s'ho han pres amb calma, i anaven passant llista dels corredors abans de cada prova.Quan he vist que ja em quedava poc per la meva sortida li he comentat a l'Ernest que anava a escalfar una mica, ja què m'havia refredat totalment, però ha esta dir això i cridar-nos per fer la nostra sortida.

Amb l'Ernest abans de la cursa

La prova ha estat molt ràpida i tot i córrer en el grup de veterans, més de 36 anys, juntament amb les dones (que només eren 5) m'ha costat molt seguir el fort ritme dels primers. La primera volta de les 3 que havien de fer he anant bastant bé, tot  i que només d'arrancar a córrer he notat una petita estrebada als isquios, però no ha estat res. La segona he afluixat el ritme i a la tercera encara una mica més lent  on m'han passat 4 corredors. Al final he acabat fent un temps de 6'26 i un ritme de 3´59 (amb el GPS m'ha sortit una mica menys de metres però sempre passa això). 

Arribant a la meta

Després d'agafar una ampolla d'aigua i acabar de comentar la jugada amb l'Ernest, he tornat encara més a poc a poc, cap a Girona. No ha estat malament del tot amb un total de 16'5 km per passar una tarda d'agost.

Valoració de la cursa: una cursa molt popular, amb molta mainada i pocs corredors, però dels que hi havia amb gran nivell. La prova en un circuït urbà al que s'havia de fer tres voltes.Avituallament amb aigua fresca al final. Medalles per tots els nens i nenes (això sempre motiva als petits per tornar-hi). Molt bon ambient en general. Tot el cronometratge manual. Valoració positiva i tot hi no ser la meva distància segurament hi tornaré el proper any. 8/10.




No hay comentarios:

Publicar un comentario