27/4/14

XVII 10 Km de Girona – Esports Parra


Diumenge 27 d'abril 2014:

El dia de la inscripció

Després de l'aventura aquàtica del dissabte passat avui he tornat a fer el que més m'agrada: córrer! Aquesta setmana havia entrenat un parell de dies, i el dijous amb sessió doble, ja que vaig anar a l'entrenament oficial de la City Trail que faran a Girona (vaig acabar trinxat!). 

En la línea de sortida

Com a cursa era a Girona i ja tenia el dorsal i tot agafat he estirat bastant l'estona de dormir, i finalment a les 8:50 he decidit d'apagar el despertador que sonava des de les 8 i llevar-me. Després d'esmorzar una mica he sortit de casa a les 9:40, he aprofitat el trajecte per fer l'escalfament i en m'he plantat a la sortida de la cursa, on m'he començat a trobar coneguts: en Paco feia estona que corria per allà , també he trobat en Carles  i l'Ernest, he aprofitat per fer-me les clàssiques fotos i m'he posat en la línia de sortida, al calaix de 40'-45' (optimista que és un :))

Amb el gran Paco que portava el dorsal del Mariano

Grans! Carles i Manel

No acabo de fer net de les molèsties però poc a poc em vaig trobant millor, així que avui  no sabia si apretar des de l'inici o reservar forces, com durant l'escalfament he anat força bé he decidit apretar al principi i a veure que passava. Quan han donat la sortida he sortit amb la llebre de 45' davant meu i l'he seguit durant el primer km , davant meu anava en Manel que està fortíssím i l'he perdut de vista de seguida, poc després m'ha passat en Paco que també està molt fort.  Durant el primer km he anat bé, i al segon tot i baixar de ritme he seguit amb la llebre de sub 45', fins el km 2 que m'ha començat a molestar darrera del genoll i he baixat una mica el ritme. Cap el km 3 m'ha passat en Carles. En aquest kilòmetre hem passat pel barri vell, carrers plens de llambordins , on és difícil córrer però on m'agrada passar ja que és una zona molt maca.
Cap el km hem girat cap a la Devesa , i hem arribat a l'avituallament, on he agafat una ampolleta, la veritat que m'ha anat d'un pel no passar-me'l tot i saber que era en aquest kilòmetre. L'he trobat una mica curt i només estava a una banda del carrer. 

Passant per davant de casa
Després hem girat cap a l'Av Josep Tarradellas, que va cap a casa meva, he començat a buscar a la meva família amb la vista perquè no sabia ben bé on es posarien, quan ja arribava just sota casa els he vist a tos dos, en Pau volia córrer amb mi uns metres però el carril de la dreta estava obert a la circulació i no se m'ha pogut posar, un altre dia serà. Després de saludar i posar per les fotos ;) he seguit cap a la zona de Bell-lloc, i m'he troba un altre conegut, en Joan Ramon, amb el que he parlat uns segons. 


El cotxe que passava no ha deixat que en Pau s'hi posés :(

Cap endavant

Poc a poc he tornat a atrapar en Carles i cap el km 7 l'he passat. se m'ha posat darrera  fins el final de la cursa, cap el km 9 he flipat bastant en veure un nen que corria davant meu, amb dorsal i mirant el crono, no crec que tingués més de 9 anys i anava amb al seu pare, quin crack si ha fet tota la cursa!!

En plena acció

Quan hem arribat a l'últim km he començar a "picar-nos" amb el Carles, alternant-nos l'un davant de l'altre, però en la recta final ell ha apretat i ja no l'he pogut mantenir l'esprint. He arribat força bé ala meta fent l'últim km bastant ràpid (2 segons més lents que el primer), i per primera vegada al 2104 he pogut baixar de 47' en un 10000. Al final 46'38, content i amb ganes de seguir millorant.

En la meta

A l'arribada ens esperava en Paco i també ha arribat l'Ernest uns segons darrera meu. Ens hem tornat a fer més fotos, aquesta vegada com a finishers ;) 
L'avituallament final ha estat molt millor que el del recorregut, amb molta aigua, isotònica, suc de taronja, maduixes, i refrescs. La veritat és que no ha faltat de res, bé si la botifarra, però en curses amb tanta gent no hi ha mai. 

Els 46s

Després de saludar uns quants coneguts, com en Santi (34'!!! amb 16 anys), he mirat una mica l'espectacle del Gimnàs Girona que han fet abans del sorteig de regals , i on no m'ha tocat res, que després dieu que em toca tot eh!. quan ha acabat he anat caminant cap a casa tranquil·lament.




Valoració de la cursa:  Molt bona organització, els calaixos bastant flexibles ja que no hi havia controls, el recorregut és molt planer, ideal per fer marca personal, l'avituallament durant la cursa una mica fluix ja que era curt i només a una banda del carrer i crec que més d'un se l'ha saltat. Els altres serveis no els he fe servir, però he vist que el guardarroba anava bastant fluid. La samarreta bastant xula. 9/10

No hay comentarios:

Publicar un comentario