24/3/14

BDN Running


Diumenge 23 de març:
Després de la Marató he tornat a córrer una cursa, segons alguns massa aviat però,, ja sé que alguns diran que tinc sort, m'havien tocat dos dorsals que sortejava Marc Martí i mai desaprofito els regals. com m'havien tocat dos dorsals li vaig regalar un al Mariano i avui, ben d'hora ben d'hora, hem sortit direcció Badalona.


Preparat per tornar a competir!

Hem arribat cap a 2/4 de vuit i hi havia una mica de cua per entrar al parking del centre comercial, quan ho hem aconseguit hem anat a buscar els dorsals i ens han indicat malament, hem tornant endarrere i hem fet la cua per recollir-los. Després d'agafar els dorsals i les samarretes hem hagut de tornar al centre comercial on donaven les bosses del corredor, allà he vist alguns Red Runners, com l'Ester, en Fran, en Jaume... No he pogut arribar a la foto de la trobada per falta de temps. També he saludat la Romana. Després de les salutacions ens hem canviat. Ja eren gairebé les 9:20 amb tant anar i tornar i hem fet l'escalfament anat cap a la sortida.

Amb el company Red Runner Jaume

Abans de la sortida amb el Mariano

Quan hem arribat els calaixos eren bastant plens, hem preguntat a un membre de l'organització per on s'entrava i ens ha dit que ho havien de fer per darrera! He vist que les tanques no estaven gaire juntes i li hem demanat si podien passar per allà, com no ha posat cap pega ens hem col·locat en el calaix de sub 47. Quasi sense donar-nos compte la cursa ha començat. En Mariano, com sempre, ha sortit disparat i ja l'he perdut fins a la meta. Jo he sortit bastant còmode darrera de la llebre de sub 45. Quan s'acabava la recta de l'inici hem fet un gir a la dreta que donava a un carrer més estret on hi havia cotxes aparcats, aquí ens hem hagut de frenar una mica. Passat aquest tram el circuït ja m'agradat molt més, ens hem posat paral·lels al mar i anava corrents molt a gust, feia sol però l'aire era ben fresquet i no feia calor. Cap el km 3'5 he sentit el meu nom i he vist a la Vero i en Nando que em saludaven, he seguit a bon ritme fins el km 5 anava sobre els 4:45, en el km 6 hi havia una mica de pujada que m'ha fet baixar el ritme, he aprofitat per beure ja que hi havia també l'avituallament.

En plena acció

En aquest km entre la pujada , l'aire i que hem entrat per un moment en una zona de terra creia que pagaria l'esforç de diumenge passat però contràriament m'he refet molt bé i he tornat a pujar el ritme, i he tornat accelerar. Cap el km 7'5 he vist l'Ester davant meu , l'he atrapada i saludat, m'ha comentat que anava força malament (i només ha trigat un minut més que jo). Aprofitant que l'últim km feia una mica de baixada per acabar-lo en 4'24'' i amb molt bones sensacions. Al final 47'30, a un ritme de 4:45 el kilòmetre i fent més ràpid els segons 5 km .

Bon ritme

A l 'arribada he trobat al Fran i hem fet la cua per agafar l'avituallament junt, xerrant una mica, he de dir que l'avituallament final superbé, beguda isotònica, aigua, fruita, croisants, El Periódico, de 10.
Més endavant he trobat al Mariano (que s'ha marcat 40 minuts per acabar els 10 km), la Vero i en Nando, també hi havia  l'Ester i ens he fet alguna foto més. Com l'airet era fred, hem anat a canviar-nos i prendre alguna coseta. 

Amb els nostres "supporters", La Vero i en Nando

Amb dos companys Red Runners, l'Ester i en Fran


Ens hem reunit els 5, i poc després han arribat els Red Runners que han anat al bar del costa perquè no hi havia lloc. Després de prendre una cervesa hem tornat cap al pàrking i cap a Girona.

Recuperant forces
Valoració de la cursa:  Cursa molt ben organitzada, tot el tema previ superbé, informació i interacció amb els corredors per les xarxes. El circuït homologat, ràpid i si estàs en forma molt favorable per fer bona marca. Els avituallaments molt be, sobretot el final. La bossa del corredor molt complerta, i la samarreta  m'ha agradat molt, tant per disseny com per comoditat. Cosetes a millorar: la recollida del dorsal el mateix dia, ho he trobat una mica complicat, anar fins a la sortida i després haver de tornar a recollir la bossa del corredor al centre comercial., crec que espot centralitzar tot en el mateix punt. Calaixos de sortida: ha d'haver entrada lateral i més control, tothom entrava al calaix que volia i l'entrada per darrera fa complicat arribar al teu calaix. El primer tram que s'estreny hauria de estar net de cotxes. 
Nota final: 9'5.

Bossa i samarreta

Recorregut i ritme

No hay comentarios:

Publicar un comentario