6/7/14

II Marxa Popular Vall dels Molins


Diumenge 6 de juliol:
Després d'una setmana molt mogudeta amb el "Reto Sand Beach" (amb 3 entrenaments a Barcelona el dimarts, dijous i dissabte) avui tornava a fer una cursa després de 2 setmanes de "descans". 
A les 6 del matí ha sonat el despertador i ja ha estat un inici una mica dolent ja que al pagar-lo ha anat a terra amb el conseqüent escàndol que ha despertat a la dona ;). Després de fer un cafè i unes barretes he fet la bossa i cap al pàrquing a agafar el cotxe cap a Calonge, però no he hagut de tornar a pujar que em deixava el telèfon, quan he tornat a ser en el cotxe he vist que m'havia deixat les ulleres de sol però ja he passat de tornar a pujar, després d'un viatge sense incidències he arribat a dos quarts de set a la sortida de la cursa i he vist que tenia 4 trucades perdudes del Paco i en Mariano, els he trucat i m'han dit que el cotxe els havia deixat tirats a la Bisbal. Al final de les dues curses que havíem de fer els tres junts no n'hem fet cap, ahir jo estava fet caldo de l'entrenament del matí i avui cotxe espatllat! grrr. 
He fet la inscripció, que era de 7 €, si no ets federat i 5 si ho ets, i he trobat en Màrius que havia vingut amb la seva família, quan tornava al cotxe per deixar la bossa  he vist a la Imma Benet, que s'està aficionant molt a fer marxes i com aquesta hi havia per caminadors i corredors s'havia animat a fer-la.

Abans de la sortida, amb el Màrius.

Després de estar xerrant una estona fins les 8 amb el Màrius han donat la sortida, en aquesta edició han canviat el sentit de la cursa en relació a l'any passat i hem anat cap a la carretera en lloc de cap el centre del poble, he anat a un ritme tranquil ja que feia la cursa llarga, d'uns 16 km i sabia que el terreny no era planer precisament. Cap el km 4 he  vist a la Imma que anava caminat i li he dit que em fes una foto ;) s'ha enrotllat molt i me l'ha fet, de fet m'ha fet dues, gràcies companya!

En el km 4 apròx. amb el Marius (foto Imma Benet)

Cap el km 5 hi havia un tros que costava una mica de pujar amb molta pendent i hem fet una mica de fila per pujar-lo. Poc després ha arribat el primer avituallament, amb aigua fresqueta i després de parar i beure una mica hem seguit pujant les escales.  

La Imma a les escales (foto Núria Sunyer)
A la baixada en Màrius se m'ha distanciat una mica, hem arribat a l'ermita i allà ens feien fer la volta perquè la veiessin bé, he saludat en Màrius ja que ens creuaven en fer la volta i he seguit fent la part més dura del recorregut, una pujada  força llarga que he fet caminant, aquesta vegada m'he pres la cursa bastant tranquil i he parat  als avituallaments a beure tranquilament i menjar taronja i les pujades les he fet caminant, a bon ritme i sense patir tant.
En el km 5'83 el GPS se m'ha aturat una altra cosa que no anava bé avui!) i he perdut el compte dels km que portava, això m'ha emprenyat una mica però quan portava una bona estona aturat l'he reiniciat per mesurar la part final de la cursa. 

Pujant!! (foto Imma Benet)

Després de la pujada em enfilat la baixada, tot  i que m'he deixat anar una mica segueixo sent molt lent en les baixades i m'han passat un parell de corredors. Al final de la baixada hi havia un tros bastant irregular amb arrels i pedres que també he fet caminant per no patir cap lesió i sort perquè si et despistes no veus que al mig del camí hi ha una branca que has de passar per sota;)
Quan he arribat al 3r avituallament ja ens hem tornat a unir amb els corredors i marxadors que feien la cursa curta, després de tornar a refrescar-me he apretat una mica sabent que ja quedava poc per acabar i he avançat a molts marxadors i algun corredor. hem arribat a la Riera del Molins que hem travessat unes quantes vegades, aquest any no m'he mullat els peus però amb les roques de riu quasi rellisco, per sort he mantingut l'equilibri i la dignitat  ;)

Riera del Molins (foto Núria Sunyer)

Després de passar aquest tram ja hem enfilat cap a Calonge i hem avisat a dos corredors que s'equivocaven de camí, quan ja quedava poc per arribar a Calonge he tornat a veure a en Màrius i he  apretat  una mica per atrapar-lo, després de la pujada que portava al mig Calonge m'he posat al seu cantó i hem fet l'últim km junts xerrant tranquilament, al camp de futbol hi havia la seva filla que l'esperava i han entrat tos dos junts ;)

He anat a buscar l'avituallament final, i he triat un entrepà de formatge, de beguda l'aigua s'havia esgotat momentàniament i he hagut de beure CK. Aquesta vegada l'obsequi era una samarreta de cotó força xula de Calonge.  Després de comentar una mica més la cursa amb el Màrius he tornat al cotxe a canviar-me la samarreta i cap a Girona! Ah hi havia sorteig de regals i no m'ha tocat res per un número, ho dic per tots aquells que dieu que sempre em toca tot ;)

Valoració de la cursa: molt bona organització, el recorregut molt ben marcat i sense pèrdua, amb guix i cintes. Els avituallaments molt bé amb aigua fresqueta i taronja. L'obsequi i l'avituallament final molt bé també. Relació qualitat/preu de 10. Aquest any la polsera molt bona idea, millor que els números de l'any passat. Recorregut força exigent, amb molts canvi de terreny i amb pujades i baixades. La valoro amb un 9!



No hay comentarios:

Publicar un comentario