1/6/14

XXV Cursa-Marxa Popular a l'Alba

Diumenge 1 de juny del 2014:
Ja hi tornem a ser, passades unes hores després de la cursa de dissabte a la tarda avui tocava córrer la Cursa a l'Alba, tercer any consecutiu per cert. Com ja m'havia inscrit telemàticament he apurat una mica i he dormit fins les 7:30, després d'esmorzar una mica he agafat el cotxe i en 5' ja hi era a la zona de sortida. 
He anat a buscar el dorsal i m'he començat a trobar molts amics i coneguts, per començar en Cristian que treballa a Esports  Parra i repartia els dorsal, també hi eren en Joan Ramon, en Joaquim, l'Ernest, l'Albert M, l'Albert B., en Tapi, en Mia, la Sònia, la Paula... com podeu veure molts!

Amb uns quants coneguts

Després de xerrar amb uns i altres ens hem col·locat a la línia de sortida i sense compta enrere han donat la sortida he començat ràpid com és habitual en mi, fent el primer km en 3'53'', després ja he baixat el ritme i al km 2'5 he vist que les cames em demanaven una mica de calma, he baixat una mica el ritme sobre el km 3 on ja havien deixat l'asfalt i entraven per la zona de terra, on acostumo a fer bastants dels meus entrenaments. 

Darrera d'en Tapi i en Joan Ramon

Hem anat cap al Pla del Socs direcció Riu Ter i després hem girat cap al'Autopista, després de passar per sota ha començat la zona on el terreny estava força malament, ple de basses de les pluges dels últims dies, per sort no ha calgut mullar-se els peus. Cap el km 5'5 he vist un corredor que em sonava molt, era en Manel, estava fent la seva tirada llarga, l'he cridat i m'he posat al seu costat durant uns 700 metres, ell anava frec com una rosa i a mi em costava parlar però hem fet petar la xerrada aquests minutets junts, tant xerrar quasi em passo l'avituallament, es estava darrera de la corba. Al km 6 tornaven a girar cap a Salt i he seguit sol.
Hem passat per darrera de la Hípica d'en Piki i he sentit la música, flamenc o alguna cosa així que li posa als cavalls. Poc a poc arribaven un altre cop a la zona urbana, i després de passar el km 8 he apretat ja que quedava menys d'un km, tot i que diguin que la cursa és de 9, a mi m'ha sortit 8'6. Fins i tot la municipal anava animant als corredors aquests últims metres. Ha augmentat una mica el ritme i he entrat dignament a la meta en un temps total de 40'17'' i en 82 a posició que per haver corregut dissabte no està gens malament, a més a més són els meus primers punts del TOP 100 de Girona.

Recta final

A l'arribada hi havia l'Ernest i l'Anna fent fotos i després d'agafar l'entrepà i la beguda he anat a xerrar una mica més amb els companys, els que havien arribat i a animar els que encara ho estaven fent.

Acabant amb bones sensacions

Després de l'entrega de premis hi ha hagut un petit sorteig de regals i en Carles i en Tapi han pillat una bossa cadascú, després diuen que sóc jo el de la sort! Una vegada s'ha acabat tot hem anat cap el cotxe amb l'Albert B. comentant la cursa i embolicant-lo per el proper diumenge.´

Valoració de la cursa: primera vegada que es feia de pagament, ha estat ben marcada però no sortien els 9 km, el sistema de cronometratge bé, l'avituallament l'he trobat una mica tard, cap el km 5'7 en una cursa de 9 i mal posat darrera de la corba. L'avituallament final bé. La samarreta obsequi podia ser una original i no la de la cursa d'Esports Parra, que per cert ja la tinc. Hi havia servei de dutxes però no de guardarroba. Per 6€ no he trobat molta diferència amb les anteriors edicions excepte el crono. La valoro amb un 6'5/10


No hay comentarios:

Publicar un comentario