12/8/13

3a Iris Night Run


Després d'un mes sense anar a cap cursa el passat dissabte 10 d'agost vaig fer la Iris Night Run organitzada per Diversport, en principi no tenia previst fer-la perquè volia nedar la Travessia de Llançà però encara no estic preparat per fer 1800 m a mar obert i finalment em vaig inscriure a la cursa.
El dissabte vaig quedar amb en Carles per anar fins a Figueres on havíem quedat amb el Mariano i el Paco. Ens acompanyava la Lluïsa que finalment no es va animar a fer-la. A les 9 ja eren a Figueres i van veure el final de la cursa infantil, hi ha pedrera ;)


Després de riure i fer-nos les fotos de rigor van anar a escalfar una mica i ens van preparar per la sortida, allà tenia al famós Xavier Bonastre al meu costat, però no era moment de demanar-li una foto, així que ens van preparar i després del compte enrere va començar la cursa.
Van sortir molt ràpid quasi a primera fila però al primer revolt...EM TREPITGEN!!! i la bamba 3 metres darrera meu, esquivo a tots els que venen de cara i recupero la meva sabatilla, quan havia fet tres nussos he d'anar a un costat i posar-me-la perdent un parell de minuts. Quan va passar la última dona que feia la cursa caminant em vaig posar a córrer de nou.
Des d'aquest moment vaig començar avançar gent fent bastant ràpid els dos primers km, en el 3r vaig notar l'esforç de voler recuperar posicions i vaig reduir una mica el ritme. Veig una mica més endavant en Carles i fins el km 4 no el puc atrapar, després de saludar-lo apreto una mica més i arribem a la zona fosca, que és un cammí de terra sense cap il·luminació, on em poso el frontal i segueixo avançat gent en mig de la foscor.
Cap el km 6 tornem a entrar a la zona il·luminada i segueixo anant a un bon ritme, recuperant algunes posicions. en Aquest moment en Trobo en José Carlos Sabaté, un Red Runner que anava d'incògnit, el saludo i em diu que va una mica just per l'al·lèrgia així que segueixo endavant. Al Km 7 entro en un grup de 4 corredors als quals no puc deixar enrere i anem tirant fins el km 8 que entrem de nou a la Rambla i la recta final, acabo amb un temps de 37'18" i 62 de la general, possiblement l'hauria millorat sense l'incident inicial però estic força content del resultat.
A la meta trobo en Paco i en Mariano que són uns màquines i l'han acabat en 32 i 31 minuts. Esperem que arribi en Carles i prenen uns entrepans i unes cervesses a l'arribada, on vaig tornar a parlar amb en José.
Després de canviar-nos una mica van anar a fer les braves i un altra entrepà per acabar la nit amb bona companyia.



Valoració de la cursa: el circuït era molt planer però m'ha sobrat una mica passar tantes vegades per la Rambla en el primer km, m'ha agradat el tros que era fosc. L'organització ha esta molt bé i l'avituallament final de 10. La Samarreta Remember de cotó també està força bé. En definitiva una cursa per tornar-la a fer.




No hay comentarios:

Publicar un comentario