17/11/13

2a Mitja de Corçà

Diumenge 17 de novembre:

Segona edició de la mitja de Corçà i segona participació ja que la primera em va agradar molt. Avui semblava que seria una cursa èpica i al fina s'ha transformat en una agradable mitja en un entorn preciós. Quan he sortit de casa semblava que havia de caure el diluvi universal, bé de fet plovia a bots i barrals, però ha estat arribar a Corçà i obrir-se el cel.
Quan he arribat no he vist ningú al lloc de sortida, hi he fet una volta amb el cotxe pel poble i no veia ni un corredor per la zona, he trucat amb Mariano i m'ha dit que havien canviat el lloc de la sortida per la pluja, ho havien anunciat pel Facebook , però jo la veritat a les 8 del matí no he engegat l'ordinador.

En la cua per aafar el dorsal

Després d'aquest petit ensurt he trobat en Paco i en Mariano que ja tenien el dorsal i he fet la cua per agafar el meu, l'organització ha muntat unes cadires per poder-nos canviar i deixar les bosses que la veritat han anat molt bé. També he trobat en Màrius Vila, que després del debut el diumenge passat a Salt sembla que li ha agafat el gust a les curses. 
Ajustant les vambes

Preparant-me

Amb els companys, sort que havia deixat de ploure

Sortida de la sala de ball

Després d'algunes fotos ens hem posat a la línia de sortida i a córrer! La sortida ha estat molt ràpida i en Mariano com sempre ha sortit disparat i tot que jo he fet el primer km a a 3'59 no l'he tornat a veure fins que ens hem creuat sobre el km 12, en Paco ha començat una mica més suau però al cap d'un parell de km ja m'havia passat també.

Recorregut molt maco!

Els primers kilòmetres de la cursa els he fet força bé i amb bones sensacions, tot i que durant la setmana he tingut problemes en el genoll dret i patia una mica, però la segona part de la cursa se m'ha fet molt dura, ja que la càrrega setmanal ha estat bastant forta i les cames me les he començat a notar molt pesades.  
En el primer avituallament, sobre el km 6 a Casavells ens hem separat dels corredors de la cursa de 10 km i hem seguit cap a Ullastret, després hem desfet el camí i hem tirat cap a Fonolleres, on m'he creuat amb el Mariano en el km 11 i després amb en Paco un kilòmetre després. En el km 13 quasi vaig a terra perquè el que portava darrera m'ha tocat el peu i ens hem entrebancat, sort que he pogut mantenir l'equilibri i no ha estat res. En aquest punt m'han avançat 4 o 5 corredors amb els quals hem fet un tira i afluixa, guanyant i recuperant posicions durant el que restava de la cursa. Sobre el km 17 he vist en Paco que em portava molta avantatge i he apretat una mica tot i el cansament, poc a poc m'he anant apropant a ell fins que l'he atrapat al km 20, he vist que anava tocat (d'una altra manera no l'hauria agafat mai) i li he donat ànims, tot i això només li he tret 20??, que GRAN que ets PACO!!! 

Arribada  
Content amb el resultat

Degut als canvis l'arribada estava dins de la sala de ball i allà ens esperava en Mariano, que com sempre ha fet una grandissíma cursa, acabant el 14è de la general. Jo he arribat en 1:38:12 i he quedat el 38è, gens malament per la càrrega que portava aquesta setmana i les molèsties. En Paco ha entrat bastant coix però sembla que es recuperarà aviat.

Els tres tenors

Botifarra per recuperar forces


Després de prendre la botifarra i una mica d'aigua ha vingut el pitjor de la cursa...una dutxa d'aigua freda! Però diuen que va tant bé per les cames que no he dubtat em dutxar-me i estar ben net per anar a prendre una cerveseta amb els companys. 

El millor després de córrer, una cervesa fresqueta


Valoració de la cursa: Tot i semblar molt planera té alguna rampeta que fa patir les cames per sort el temps ens ha acompanyat i excepte alguna bassa que hi havia pel camí el recorregut ha estat bastant assequible, els avituallaments duran la cursa molt bé, 3 en total i l'últim sòlid (amb plàtan), també m'han donat un gel en el primer avituallament que ha anat directament a la butxaca (experiments a les curses prohibits!). L'avituallament al final de la cursa amb la botifarra molt bé també i la samarreta commemorativa , encara que no sigui tècnica m'ha agradat, pel color i el disseny. En definitiva una cursa, ben organitzada , tot i que pels petits problemes de la pluja hagin canviat una mica el circuït i s'hagin perdut alguns metres. Felicitar als companys de Diversport.


1 comentario:

  1. Ets un crack!!! M'ha agradat moltíssim sobre tot el comentari del gel :)

    ResponderEliminar